Tripla Apex #069 - Ez már genetika, Apa!

2018-09-10

Időutazás, de Mugellóról és Barcelonáról soha nem késő beszélni. Történelmi Lorenzo győzelem Olaszországban, és ehhez csak egy új tank(pad) kellett. Jorge szárnyal, Dovi szenved, de Maznak nagyon furcsa ez az egész szituáció. Mondjuk a spanyolnál már a bőrruha zsebében lapult a Honda-szerződés. Jövőre kiderül, hogy a Ducati és a Honda mennyire más kávéház. Úgy sejtjük, hogy Pedrosa távozásában azért elég mélyen benne van Puig keze is. Yamaha? Rossi surranópályás dobogóival szépen gyűjtögeti a pontokat, de komoly gondok vannak a hangvillásoknál. MM tovább kóstolgatja a csúszáshatárt és az aszfaltot, de egyelőre bírják a szalagok és az ízületek. Michelin és tapadási haranggörbe, ez a tudományos magyarázat, hogy a hard is soft (és fordítva). Nem direkt, de megint belerugdosunk Lorenzóba. Dovi meg annyira semleges Kovaxnak, hogy még utálni se tudja. ScooterApex tervek a TB24-re (mondom én, hogy időutazás), a bizalom a Motowell iránt töretlen. Roland sávszélességet és fedélzeti kamerát kíván, ahelyett, hogy személyesen emelné az eseményt fényét. A győzelmi recept egyszerű: gyorsabban kell menni! Kovax pályamotorozási fejlemények két másodpercben, de az osztrák túrába még a végén Mazék is becsatlakoznak. Kis színesek a végére, ugorj neki, csak 51 perc, jobb előbb túlesni rajta!

More   Download

Filetype: MP3 - Size: 23.63MB - Duration: 51:28 m (64 kbps 44100 Hz)


Tripla Apex #067 - Amikor lejön a vörös köd

2018-06-02

A rajtrács-káosz miatt Kovax Jack Milleres lett, a Marquez-féle gymkhana gyakorlat sokaknál kiverte a biztosítékot, de ez még csak bemelegítés volt ahhoz, ami később jött. A Zarco - Pedrosa, Marquez - Espargaro és Marquez - Rossi full-contact incidensek elemzése, szájbarágósan. Idén korán indult a pilótakeringő, és ennek kapcsán nem tudjuk kihagyni Lorenzo cikizését. Rossi - Marquez konfliktus újratöltve, sajnos a verseny elején zajló remek csatáról ez elterelte a médiafigyelmet. Befejezésként kicsit ekézzük a Dornát, a versenybíróságot, meg úgy általában a médiát.

A szövegíró ügyosztályról pár hónap után indokolatlanul előkerült, lejárt szavatosságú felvétel, óvatosan fogyasztandó!

More   Download

Filetype: MP3 - Size: 27.92MB - Duration: 1:00:50 m (64 kbps 44100 Hz)


Tripla Apex #066 - Fogalmunk sincs, mi fog történni

2018-03-27

Előre szólunk, Roland hangsávja vállalhatatlan! Csak fogorvosoknak rovatunk: 50 ezer km-es szerviz BMW módra. De legalább jó lett. Mármint másodszorra. Óvatos szezonkezdet Magyarországon, a fokozatosság a lényeg! A fizikai felkészülés is fontos, de legalább a szerverszobában gyurmázás. Vagy Lorenzo módra publikált izzadás. Katar előtt elővesszük az üveggömböt is. Amit láttunk: Marquez. Amit szívesen látnánk: Zarco (gyári Yamahával). A tesztek alapján sokesélyes az idei sorozat, a Michelin nagyon szűk működési tartományú gumikat szállít. MM93 film a motogp.com-on, a gumipóker Brno-ban vagy Iannone átverése feledhetetlen pillanatok 2017-ből. Keepfighting - Mapping8 Lorenzo-ról is felemlegetjük az év végi blamázst. Vajon hová tűnt Talma 2005-ös katari előzése a netről? Melandri sokadvirágzását éli a Superbike VB-n, még az egyenesben is táncol alatta a Ducati. Azért érzésünk szerint a Kawasakinak lesz még ehhez egy-két szava. RIP Ralf Waldmann. Lőttünk pár új motoros cuccot, zsebbenyúlós év lesz ez. Nem bírjuk abbahagyni, kis színesek Roland régi Apriliájáról. Ahová néztél, oda ment, a 65 lóerő mese volt. "Mondj egy nevet" játék a végén, na de tényleg, miért Bradley Smith?!

More   Download

Filetype: MP3 - Size: 33.62MB - Duration: 1:13:18 m (64 kbps 44100 Hz)


Tripla Apex #065 - Űridő 8 millió euróért

2018-02-20

Sepang, hivatalos MotoGP teszt: egy gyors kört mindenki tud menni, már aki tud. Az eredmények taglalása előtt néhány színes: Capirex már az elektromos motorra is rákéredzkedett, bár hastájékon kicsit feszít a bőrruci. Az elektromos sorozat 2019-ben indul, emiatt a benzingőzös futamok lebonyolítási rendjét is átvariálják. Korai pilótakeringő: Vinales hosszabbított a Yamahával, ehhez kapcsolódva beletúrunk a versenyzők zsebébe. Röpködnek az euró-milliók, mi nem sajnáljuk senkitől, de azért mégis… Syahrin válthatja Folgert a Tech3-nál, túl fontos az ázsiai piac. A Redding-Aprilia páros eddig csalódás, de Vinalest is ütik jobbról-balról. Zarconak nem kell a 17-es katasztrófa-Yamaha, még a gyári csapat is inkább időutazásba kezd. Lorenzonak duplájára nőtt az arca a sepangi űridő okán, de a MotoGP nem drag race. A Hondánál egyelőre minden rendben, az új csapatfőnök egyelőre nem robbantotta fel a versenyzői békét. A Hondáról Ducatira váltás eredményei viszont nem azt sugallják, hogy a Honda a legjobb motor a mezőnyben. A KTM-nek most jön a neheze, a következő 1,5 másodperc lefaragása az élmenőkhöz kemény dió lesz. Nem csak a húsz éveseké a világ, de Morbidelli egyelőre gyorsabb, mint Lüthi. Tájföld az Tájföld, de Malajzia nem Malájzia, Roland helyreteszi a kiejtéseket. Ázsia után Finnország is hamarosan bekerül a versenynaptárba, szegény Pedrosanak nehéz lesz hőt csiszolni az első gumiba a kies északon. Az ingázást nem nevezzük motorozásnak, de 40 fokban minek markolatfűtés? Fehér ing és nyakkendő a Triumph-hoz dukál, a menedzser-izom viszont azon sem előnyös. Ha a Bridgestone-ra esküszöl, jobb, ha előre beszerzel több garnitúra gumit. Van, aki téli álmot alszik, mások kényelmesebb ülésre váltanak. Motorkiállítás magyar módra, csak a felvétel után derült ki, hogy elmarad az egész rendezvény. Milánó más kávéház, Ausztráliában viszont simán össze lehet pattintani egy jó kis magyar gulyást. Jó szórakozást!

More   Download

Filetype: MP3 - Size: 24.75MB - Duration: 53:55 m (64 kbps 44100 Hz)


Go to episodes archive